مشاهده و دریافت نشریات
فهرست کانون‌ها
مشاهده و ثبت نام
افتخارات فرهنگی و اجتماعی
مشاهده و ثبت پرسش جدید

جدیدترین اخبار

مدیریت اجتماعی و تشکل‌ها

مدیریت امور اجتماعی و تشکل‌‌های علمی فرهنگی، به عنوان یکی از بازو‌های تصمیم‌ساز در شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، پیشبرد برنامه مسئولیت اجتماعی دانشجویان را با همکاری جمعی از اساتید مجرب دانشگاه بر عهده دارد. این مدیریت ضمن رصد فضای اجتماعی دانشگاه، نتایج حاصل از مطالعات و آسیب‌شناسی در حوزه مسائل اجتماعی را برای تصمیم‌گیری مقتضی به شورای فرهنگی و اجتماعی انعکاس می‌د‌هد. هدایت و نظارت بر فعالیت انجمن‌‌های علمی دانشجویی و کانون‌‌های فرهنگی هنری دانشجویان و برگزاری جشنواره‌‌های علمی فرهنگی از مهمترین وظایف این مدیریت است. چشم‌انداز مدیریت امور اجتماعی و تشکل‌‌های علمی فرهنگی، ایجاد دانشگاهی با حضور دانشجویان دوستدار علم، نوآور، بانشاط و پایبند به مکارم اخلاقی ترسیم شده است.

اطلاعات بیشتر

دسترسی های سریع

Shape

جشنواره فرهنگ غذایی ملل در دانشگاه تربیت‌مدرس

معاونت دانشجویی و فرهنگی اجتماعی به مناسبت دهه ولایت اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگ غذایی دانشجویان بین‌المللی ویژه دانشجویان دختر شاغل به تحصیل در خوابگاه‌های دانشگاه کرد .
در این جشنواره که با استقبال دانشگاهیان همراه شد دانشجویان بین‌المللی ساکن در خوابگاه مومن از کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، چین، هندوستان، پاکستان و ترکیه دست‌پخت‌های خود را با اولویت غذاهای محلی، شیرینی‌های سنتی و پیش غذا در محل باشگاه فرهنگی و اجتماعی دانشجویان به نمایش و در معرض داوری قرار دادند.
هیات داوران در پایان این جشنواره که  عصر۱۱ تیرماه برگزار شد،  چهار غذای «مغلوبه» از کشور عراق، «بولانی» از کشور افغانستان، «تاووک گوگسو» از کشور ترکیه و « کبسه بالعریک» از کشور سوریه  را به عنوان دستپخت‌های برتر دانشجویان بین‌المللی برگزید.
معاون دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه در حاشیه بازدید از این رویداد هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش روحیه نشاط و شادابی دانشجویان بین‌المللی و معرفی غذاهای سنتی و آداب و رسوم و فرهنگ این دانشجویان در ایران عنوان کرد.
دکتر دردایی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها در حوزه دانشجویان بین‌المللی گامی مؤثر برای ایجاد دوستی و معرفی فرهنگ‌ کشورها به یکدیگر است از میزبانی دانشگاه تربیت‌مدرس برای برگزاری جشنواره تولید محتوا با هدف معرفی جاذبه‌های تحصیل در ایران خبر داد.
بنا بر اعلام معاون دانشجویی و فرهنگی اجتماعی همه شرکت‌کنندگان این رویداد در برنامه گشت تهران‌گردی شرکت خواهند کرد.
اطلاعات بیشتر

 
121 انجمن‌‌ها
 
15 کانون‌‌ها
 
51 نشریات
 
132 اساتید مشاور