گردهمایی و مجمع انجمن دانش آموختگان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه برگزار شد
گردهمایی و مجمع انجمن دانش آموختگان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه چهارشنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور دکتر یوسف حجت برگزار شد.
در آغاز این مراسم دکتر یوسف حجت، ضمن ابراز خشنودی از برگزاری گردهمایی دانش آموختگان، این رویداد را نماد همبستگی و ایجاد پل ارتباطی مستحکم با دانش آموختگان دانست و رابطه دانشگاه و دانش آموخته را همانند رابطه خانواده و فرزند توصیف و تأکید کرد: اگرچه ممکن است گاهی میان دانشگاه و دانش آموختگان آن فاصله ایجاد شود، اما این به معنای جدایی همیشگی نیست و این پیوند می تواند مجدداً مستحکم تر از گذشته برقرار گردد.
رئیس دانشگاه با اشاره به اینکه نگاه دانشگاه به فارغ التحصیلان، همواره نگاه پدرانه است، از دانش آموختگان درخواست کرد ارتباط مستمر خود را با دانشگاه حفظ کنند.
دکتر حجت با یادآوری نقش دانشگاه های بزرگ جهان در بهره گیری از همفکری و همراهی دانش آموختگان برای احداث پروژه ها، ساخت وسازهای عمرانی و راه اندازی طرحهای تحقیقاتی مؤثر، بر لزوم ایفای این نقش توسط دانش آموختگان تأکید کرد و مساعدت های معنوی و هم اندیشی را مقدم بر کمک های مالی دانست.
در ادامه دکتر منصوره موحدین رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی، از حضور پرشور اساتید و دانش آموختگان ابراز شادمانی کرد.
دکتر موحدین، دانشگاه تربیت مدرس را از افتخارات کشور دانسته و بر اهمیت حفظ ارتباط دانش آموختگان با دانشگاه تأکید ویژه ای نمود. وی دانش آموختگان را مایه افتخار دانشکده و دانشگاه معرفی کرده و از فارغ التحصیلان خواست تا در فعالیت های پژوهشی و آموزشی مشارکت کنند.
وی همچنین یادآور شد که دانشگاه خاستگاه علم و دانش و دانش آموختگان دانشکده پزشکی از سرمایه های ارزشمند دانشگاه هستند که همواره در رفع مشکلات جامعه مشابه آنچه در دوره کرونا پیش امد، پیشگام می شوند.
در بخش دیگری از این گردهمایی مهندس کیومرث سلگی نماینده بنیاد خیرین استان تهران و مدیر عامل بنیاد حامیان مدرس، در سخنانی ضمن یادآوری اهمیت سرمایه انسانی دانش آموختگان در زمینه های تولیدی کشور، موفقیت دانشگاه های بزرگ دنیا را مرهون ارتباط مستمر با فارغ التحصیلان دانست و بر لزوم تقویت ارتباط بین بنیاد خیرین و انجمن دانش آموختگان جهت بهره گیری از ظرفیت های متقابل تأکید کرد.
در ادامه دکتر حمزه چوبین دانش آموخته کارآفرین دانشکده سخنرانی کرد. وی ضمن قدردانی از اساتید خود در دانشکده، تمام موفقیت های خویش را مرهون تلاش ها و دلسوزی های آنان دانست.
دکتر چوبین با بیان فراز و نشیب ها و موانع پیش روی، بر کسب مهارت، خودباوری و پشتکار برای دستیابی به زندگی بهتر و موفق تأکید کرد و حس مفید بودن را گره گشای بسیاری از مشکلات و راهکار پایداری دانست و همچنین به برخی از تألیفات و پروژه های کاری خود اشاره کرد.
در پایان مراسم دکتر سارا صعودی، معاون پژوهشی دانشکده و دبیر کمیته تخصصی دانش آموختگان دانشکده علوم پزشکی ، ضمن ارایه گزارش از فعالیتهای دوره قبل، از نمایندگان دوره قبل با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردو قوانین مرتبط با انتخابات کمیته دانش آموختگان پزشکی را بر اساس اساسنامه شرح داد.
گردهمایی با برگزاری انتخابات، قرائت آراء و اعلام نتایج پایان یافت.
اسامی منتخبین کمیته تخصصی دانشکده به شرح زیر است:
۱-حمزه چوبین ۶۱ رای
۲-سکینه شکوهیان ۵۷رای
۳-احد زارع ۴۱ رای
۴- مجید مختاری ۴۰ رای
۵- رضا فرهنگی ۳۲ رای
۶- مهیار کی مرام ۳۰ رای
۷- نسرین روزبهانی ۲۸رای