• 1405/03/23 - 16:57
  • -تعداد بازدید: 3785
  • - تعداد بازدیدکننده: 3515
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

انتخاب دو عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استاد برگزیده کشوری

در سی و سومین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، دو عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان استادان نمونه کشوری، معرفی و تجلیل شدند.

سی‌وسومین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری صبح امروز شنبه ۲۳ خرداد ماه با حضور دکتر حسین سیمایی‌صراف؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر فاطمه مهاجرانی؛ سخنگوی دولت چهاردهم، معاونان وزارت علوم، روسای دانشگاه‌ها و استادان نمونه کشوری در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این رویداد ملی، از برترین‌های حوزه‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور و با اهدای لوح، تقدیر شد.

از دانشگاه تربیت مدرس؛ دکتر یعقوب فتح الهی استاد فیزیولوژی دانشکده علوم پزشکی و دکتر یعقوب فتحی پور استاد گروه حشره شناسی دانشکده کشاورزی به عنوان اساتید نمونه کشوری معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از خانواده‌های شهدای جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان نیز تقدیر به عمل آمد.

  • گروه خبری : دستاورد,حوزه معاونت آموزشی
  • کد خبر : 4606

تصاویر