تقدیر از دانشجوی عراقی دانشگاه بغداد در نشست بنیاد خیرین (حامیان) مدرس
نشست اعضای بنیاد خیرین (حامیان) مدرس ۲۵ خردادماه برگزار شد و طی آن از حمایت مالی در راستای کمک به توسعه دانشگاه دانشجویان عراقی تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم، از «زهرا باشم محمد»، دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه بغداد، که مبلغی را به منظور حمایت از فعالیتهای علمی و فناوری به بنیاد خیرین مدرس اهدا کرده بود، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
در این نشست، اقدام حمایتی این دانشجوی عراقی «پلی برای گسترش دیپلماسی علمی و فرهنگی» میان دو کشور توصیف و بر ظرفیت بالای دانشجویان بینالملل در ایفای نقش سفیران توسعه علم و فناوری میان کشورهای دوست و همسایه تأکید شد.
همچنین، اعضای جلسه به بررسی عملکرد کمیته توسعه ارتباطات پرداختند و بر استفاده بهینه از ظرفیتهای روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه در جهت تعامل بیشتر، تقویت شبکههای ارتباطی، جذب خیرین جدید و افزایش مشارکت آنان تأکید کردند.
در بخش دیگری از این نشست، صندوق سرمایهگذاری دانشگاهها به عنوان الگویی موفق در بهرهگیری از ظرفیتهای مالی و گسترش دامنه فعالیتهای نیکوکارانه معرفی و برگزاری نشست با مسسولان این صندوق به منظور استفاده از تجربیات و ظرفیت های آنان مورد تاکید قرار گرفت.