نشست هماندیشی کانون صنفی استادان با اعضای هیأت علمی و هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد
نشست هماندیشی کانون صنفی استادان دانشگاه با حضور اعضای هیأت علمی و هیأت رئیسه، با هدف بررسی مسائل حقوقی، معیشتی و رفاهی اعضای هیأت علمی و مشکلات مرتبط با تصرف زمینهای پارک علم و فناوری روز یکشنبه ۱۱ خردادماه در سالن جابربن حیان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر مختار جلالی، دبیر کانون صنفی استادان، ضمن تبیین بخشی از فعالیتهای انجامشده توسط کانون، اظهار داشت: کانون صنفی استادان همواره بر اساس نیازها و اولویتهای واقعی اعضای هیأت علمی حرکت کرده است. امید داریم که در این مسیر، امانتدار خوبی باشیم و با بهرهگیری از نظرات سازنده اساتید، گامهای مؤثر و رو به جلویی برداریم.
سپس دکتر خامهچیان به تشریح جزئیات قانون ترمیم حقوق اعضای هیأت علمی پرداخت.
دکتر حجت، رئیس دانشگاه، نیز در ادامه به موضوع تصرف زمینهای پارک علم و فناوری دانشگاه اشاره و بر ضرورت پیگیری جدی این مسئله تأکید کرد.
در بخش دیگری از نشست، دکتر ابرینیا، نماینده کانون مرکزی صنفی اساتید دانشگاههای کشور، گزارشی از روند تصویب قانون ترمیم حقوق ارائه داد و اهمیت این قانون را در ارتقای جایگاه صنفی و معیشتی اساتید یادآور شد.
در ادامه، پنل تخصصی با حضور دکتر ابرینیا، دکتر یوسف حجت، دکتر موسوی کوهپر، دکتر مسعود ابراهیمی و دکتر جلالی تشکیل شد و اعضای هیأت علمی حاضر در جلسه ضمن بیان دیدگاهها و دغدغههای خود در حوزههایی نظیر حقوق، مسکن، مسائل رفاهی و همچنین زمینهای پردیس بابایی دانشگاه ، به بیان سوالات خود از اعضای پنل پرداختند.
قرائت بیانیه کانون صنفی استادان دانشگاه، پایان بخش این مراسم بود.