لیست اخبار صفحه :1
رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست:

مستندسازی، حلقه اتصال دانشگاه و جامعه در روایت مسائل محیط زیستی است

دکتر شینا انصاری، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، با حضور در نشست «عصرانه مستند مدرس» و نمایش مستند «شهر زنده» در دانشگاه تربیت مدرس، بر نقش مؤثر آثار مستند در تبیین چالش‌های محیط‌زیستی برای افکار عمومی تأکید کرد.

خبرنامه ۳۱۷

در این شماره می‌خوانید: تاکید بر نقش‌آفرینی دانشگاه تربیت مدرس در تدوین برنامه‌های تحول فناورانه/ آغاز همکاری مشترک دانشگاه تربیت مدرس و سازمان غذا و دارو برای توسعه فناوری‌های نوین سلامت/درخشش دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور/ انتشار کتاب بین‌المللی عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد

بررسی فعالیت‌های دانشگاهی ممکن در دوران محدودیت اعتباری در نشست شورای دانشگاه

دکتر سعید سمنانیان مشاور وزیر علوم در امور برنامه‌ریزی در نشست شورای دانشگاه ۲۶ آبان ماه، با اشاره به ضرورت مدیریت زیست‌بوم دانشگاه، انجام اقدامات امیدآفرین را حتی در شرایط محدودیت‌های اعتباری ممکن دانست.

شصت و سومین جلسه هیات امنای دانشگاه تربیت‌مدرس

شصت و سومین جلسه هیأت امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور دکتر محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای علوم و بهداشت و سایر اعضای حقیقی و حقوقی ۴ آبان ۱۴۰۴در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

دکتر یوسف حجت: دانشگاه تربیت مدرس انرژی تجدیدپذیر را وارد چرخه عملی کرد

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه پژوهش روی پنل‌های خورشیدی در حال انجام است، گفت: طی ۶ ماه نخست امسال ۸۰۰ کیلووات پنل خورشیدی بر سقف‌های دانشگاه نصب شده و برق تولیدی اکنون در دانشگاه مصرف می‌شود.

آغاز به کار سومین کنفرانس و نمایشگاه ملی چالش‌های محیط زیستی در دانشگاه تربیت مدرس

سومین کنفرانس و نمایشگاه ملی چالش‌های محیط زیستی؛ نقش صنعت، معدن و جامعه در گسترش حکمرانی سبز دوشنبه ۱۹ آبان با حضور دکتر شینا انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار کرد.

بررسی توسعه همکاری‌های علمی دانشگاه تربیت مدرس با دانشگاه اورال روسیه

در نشست مدیر روابط علمی بین المللی دانشگاه تربیت مدرس با معاون بین الملل دانشگاه اورال، اقدامات انجام شده در راستای تفاهم نامه فی ما بین دو دانشگاه و توسعه همکاری های علمی ، آموزشی و پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.